Marketingowe badania rynku

note /search

Analiza rynku ropy naftowej w Polsce w latach 2000 – 2011 - projekt

  • Marketingowe badania rynku
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1015

AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA IM. STANISŁAWA STASZICA W KRAKOWIE Analiza rynku ropy naftowej w Polsce w latach 2000 – 2011 z prognozą na trzy kolejne lata. Opracowali: Rok I mgr ZiIP 0 Spis treści 1. Wstęp 2 2. Charakterystyka rynku wydobycia ropy naftowej w Polsce 3 2.1. Polska Klasyf...

Przykłady czarnego PR w działalności gospodarczej

  • Marketingowe badania rynku
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1421

Przykłady czarnego PR w działalności gospodarczej Czarny PR -to zdyskredytowanie szeroko rozumianego przeciwnika w oczach innych. Wykorzystuje się falszywe informacje w celu podważe- nia pozycji i wiarygodnoś6 organizacji (narodu lub indywid...

System identyfikacji wizualnej firmy

  • Marketingowe badania rynku
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1008

Tożsamość- zespol cech, ktore znacząco odrożniają daną firmę od innych, a zwlaszcza konkurencyjnych lub o podobnym obszarze dzialania. W ramach tożsamości (corporate identity - el) można wyrożnić kilka narzędzi, ktore tworzącą system oddzialywania na otoczenie. Są to: - postawa (corporate atti...

Marketingowe badania rynku - projekt na zaliczenie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketingowe badania rynku
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1386

AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA IM. STANISŁAWA STASZICA W KRAKOWIE Analiza rynku ropy naftowej w Polsce w latach 2000 – 2011 z prognozą na trzy kolejne lata. Opracowali: Rok I mgr ZiIP 0 Spis treści 1. Wstęp 2 2. Charakterystyka rynku wydobycia ropy naftowej w Polsce 3 2.1. Polska Klasyf...

Przykłady czarnego public relations w działalności gospodarczej

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketingowe badania rynku
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1148

Przykłady czarnego PR w działalności gospodarczej Czarny PR -to zdyskredytowanie szeroko rozumianego przeciwnika w oczach innych. Wykorzystuje się falszywe informacje w celu podważe- nia pozycji i wiarygodnoś6 organizacji (narodu lub indywid...

System identyfikacji wizualnej firmy - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketingowe badania rynku
Pobrań: 21
Wyświetleń: 868

Tożsamość- zespol cech, ktore znacząco odrożniają daną firmę od innych, a zwlaszcza konkurencyjnych lub o podobnym obszarze dzialania. W ramach tożsamości (corporate identity - el) można wyrożnić kilka narzędzi, ktore tworzącą system oddzialywania na otoczenie. Są to: - postawa (corporate atti...

Badania marketingowe - Rodzaj

  • Marketingowe badania rynku
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1001

Notatka porusza między innymi takie zagadnienia jak: Badania marketingowe, System Informacji Marketingowej (SIM), Cele badań marketingowych, Rodzaje badań marketingowych - ze względu na źródła informacji...

Proces badawczy-prezentacja

  • Marketingowe badania rynku
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1134

Notatka porusza między innymi takie zagadnienia jak: etapy badań marketingowych, postawienie problemu badawczego, problemy marketingowe i pytania badawcze, proces zbierania danych...

Rynek usług finansowych

  • Marketingowe badania rynku
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1064

Notatka porusza między innymi takie zagadnienia jak: rynek usług finansowych, szczegółowe ujęcie rynków finansowych, ekonomiczne ujęcie rynku, podstawowe formy kapitału, subrynki rynku finansowego...

Badanie satysfakcji klienta

  • Marketingowe badania rynku
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1022

Notatka porusza między innymi takie zagadnienia jak: Badanie satysfakcji klienta, Istota satysfakcji, Rodzaje satysfakcji wynikające z podejścia analitycznego, Indeks Satysfakcji Klienta...