Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - strona 127

note /search

Strategie inwestowania - karta wzorów - kolokwium

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Strategie inwestowania
Pobrań: 210
Wyświetleń: 847

Strategie inwestowania - karta wzorów - kolokwium 1/2 e=2,718281828... A kd = kn (1 - T) Finanse i Rachunkowość Przedmiot: Strategie inwestowania (ćwiczenia) Rok akademicki 2011/2012 Semestr V Dr M. Foltyn-Zarychta Autor notatki: Krzysztof Podgórski 2 ...

Nauka o komunikowaniu- wykład 2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nauka o komunikowaniu
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1365

KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE TO PROCES porozumiewania się Nieadekwatność i brak logiki takiego ujęcia można wykazać zadając pytanie kontrolne: Czy komunikacja, w wyniku której nie powstaje porozumienie, przestaje być komunikacją? Odpowiedź – oczywiście nie. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE TO PROCES porozu...

Nauka o komunikowaniu- wykład 7

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nauka o komunikowaniu
Pobrań: 826
Wyświetleń: 2114

Determinizm technologiczny Marshall McLuhan- Zmiany w typie komunikacji kształtują ludzką egzystencję, prowadzą do przekształceń kulturowych Instytucje kulturalne są wydłużonymi cieniami ludzkich wynalazków Każda nowa forma innowacji w mediach poszerza jakieś zdolności człowieka (oko – książka, stop...

Nauka o komunikowaniu- wykład 12

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nauka o komunikowaniu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 665

Prototypowe teksty języka potocznego powstają w warunkach spontanicznej komunikacji face-to-face, między interlokutorami o względnie dużym stopniu zażyłości Są to teksty właściwe dla nieoficjalnych kontaktów rodzinno-domowych, towarzyskich o tematyce nieograniczonej i twórczym charakterze. Teksty...

Resumen marketing de servicios

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1204

El sector de los servicios La importancia de los servicios en la actividad económica Factores que explican el desarrollo de los servicios 1.3. Tendencias actuales en la comercialización de servicios 2. Los servicios 2.1. Las diferencias entre bienes y servicios 2.2. Clasificación de los servicios 2...

Podstawy Zarządzania - Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów....

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 357
Wyświetleń: 3927

W treści notatki opisane są pojęcia niezbędne w rozumieniu istoty podejmowania decyzji, takie jak: decyzja, decydowanie, proces podejmowania decyzji, problem. Dalej opisane są rodzaje decyzji według różnych kryteriów; decyzje zaprogramowane, decyzje niezaprogramowane. Ponadto notatka opisuje szc...

Bankowość - notatki

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Bankowość
Pobrań: 196
Wyświetleń: 3150

Przyczyny były następujące: transport dużej ilości pieniędzy był niebezpieczny, zaopatrzenie w walutę obcą było bardzo uciążliwe zwłaszcza wtedy gdy małe państewka biły własną monetę i bardzo często zmieniały jej wartość. Dlatego też kupcy składali u bankiera (kupca) określone kwoty pieniężne otrzy...

Tablica wzorów

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Strategie inwestowania
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1232

Stopy zwrotu/ wartości przyszłe Wagi portfela Stopa zwrotu z portfela Wartość wewnętrzna, dochodowa, r, akcji w skali roku Wartość wewnętrzna, dochodowa, r, akcji w perspektywie n-lat Model Gordona Tempo wzrostu dywidendy Koszt kapitału Model Sharpe'a Parametr β Funkcja SML, CML Współczyn...

Nauka o komunikowaniu- wykład 4

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nauka o komunikowaniu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 476

Grupy kulturowe są elementami składowymi subkultur Są interakcyjnymi grupami przyjaciół, zespołami roboczymi, grupami studenckimi, klikami itd., w których tworzone są dyskursy. Charakteryzuje je duży stopień wolności, czasowa niestabilność i przestrzenne ograniczenia. Stanowią - w odniesieniu d...

Nauka o komunikowaniu- wykład 8

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nauka o komunikowaniu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 651

Sytuacja komunikacyjna – konfiguracja wyobrażeniowa, która powstaje w umyśle odbiorcy w wyniku interpretacji komunikatu na podstawie elementów realnej rzeczywistości oraz rzeczywistości wirtualnej, zmagazynowanej w jego pamięci operacyjnej. Można więc mówić o pewnym syndromie komunikatywności, który...