Public relations w teorii i praktyce

note /search

Public relations - wykład 1 (sem V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Public relations w teorii i praktyce
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1344

,Public relations w teorii i praktyce, wykład 1, (sem V) Wykład 1 - 29.11 -Zaliczenie : egzamin opisowy lub testowy obecności Problem I - co się kryje pod tą nazwą, czyli jak przetłumaczyc i jak używać terminu public relations -Stosunki publiczbne ? -Relacje społeczne ? -Stosunki z publiczności...

Public relations - wykład 2 (sem V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Public relations w teorii i praktyce
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1043

,Public relations w teorii i praktyce, wykład 2, (sem V) PR jako działalność praktyczna: Charakterystyczna dla biznesu i polityki Funkcja zarządzania Konkretna działaność, która za pomoca metod i technik realizuje cele organizacji PR jako dysycyplina naukowa: Brak jednoznacznego określenia przedmi...

Public relations - wykład 4 (sem V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Public relations w teorii i praktyce
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1099

,Public relations w teorii i praktyce, wykład 4, (sem V) Wykład IV Zarządzanie komunikacją organizacji z toczeniem Komunikowanie zdecydowanie „do wewnątrz”, tj. Z pracownikami o pracowników między sobą na różnych szceblach org., możliwia ono właściwe zarządzanei personelem i spełnianie celów tego...

Public relations - wykład 5 (sem V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Public relations w teorii i praktyce
Pobrań: 21
Wyświetleń: 889

,Public relations w teorii i praktyce, wykład 5, (sem V) Wykład 3.01 (V) PR a reklama: „przedłużone ramię reklamy” „tylne drzwi” (wprowadzenie do publicznego obiegu informacji obliczonych na efekt reklamowy) Tworzenie teskstów o charakterze reklamowym tworzących pozory obiektywnych, naukowej lub...

Public relations - wykład 7 (sem V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Public relations w teorii i praktyce
Pobrań: 63
Wyświetleń: 980

,Public relations w teorii i praktyce, wykład 7, (sem V) PR w kryzysie: Kryzys (zarzadzanie) - sytuacjia wielkiego zagrożenia organizacji w ktorej w skutek gwaltownego spietrzenia sie róznorodnych trudności zagrożona jest realizacji podstawowcyh funkcji. W PR - kryzys to kazde wydarzenie zaburzaj...

Public relations - wykład 8 (sem V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Public relations w teorii i praktyce
Pobrań: 14
Wyświetleń: 945

,Public relations w teorii i praktyce, wykład 8, (sem V) Zachowania osoby reprezentujacej przedsiebiorstwo: Niezdecydowanie Nadmierne samooskarzanie Cynizm Napastliwosc Mowienie wymijajaco Arogancja Fazy kryzysu a liczba publikacji prasowych: Faza I - bardzo intensywny kryzys (3-7 dni)- wia...

Public relations - wykład 3(sem V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Public relations w teorii i praktyce
Pobrań: 98
Wyświetleń: 973

,Public relations w teorii i praktyce, wykład 3, (sem V) Wykład III - 13.11. Zadania w ramach PR: Dostarczenie rzetelnych wiadommości o organizacji Prezentowanie stanowiska organizacji w sprawach interesujących otoczenie (np. Pracowników) Przygotowanie

Public relations - wykład 6 (sem V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Public relations w teorii i praktyce
Pobrań: 28
Wyświetleń: 903

,Public relations w teorii i praktyce, wykład 6, (sem V) Planowanie i programowanie: Przedmiotem planowania strategicznego w public relations są: cele strategiczne i operacyjne, identyfikacja grup docelowych, ustalanie strategii, programów, zasad i sposobów realizacji celow. Uwaga!! Wyznaczenie c...