Psychologia marketingu i reklamy

note /search

Psychologia reklamy i marketingu-wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia marketingu i reklamy
Pobrań: 686
Wyświetleń: 3535

Wykład 1 Psychologia reklamy i marketingu, podstawowe pojęcia i definicje Reklama i marketing - definicje Marketing to ciąg powiązanych działań w celu zaspokojenia potrzeb ludzi i realizacji zamiarów producentów dóbr i usług. To szczegółowa wiedza o efektywności w manipulacji produktem, ceną, spo...

Decyzje konsumenckie i satysfakcja konsumencka-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia marketingu i reklamy
Pobrań: 322
Wyświetleń: 1169

Decyzje konsumenckie i satysfakcja konsumencka Kupowanie refleksyjne: strategie Strategia przewagi pozytywnych cech Proste porównywanie liczby pozytywnych cech bez oceny ich natężenia (np. które auto jest bezpieczniejsze) Bez oceny ważności poszczególnych cech (np. co ważniejsze? kolor czy bezpi...