To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Sobiera_ska. Notatka składa się z 2 stron.
TECHNIKA POCZTA (6-9 lat) Metoda służy do podsumowania zajęć, wyrażania opinii, własnych poglądów, przeżyć i odczuć.
TEMAT Co sądzę o mojej grupie Materiały Duży arkusz papieru
Przyklejone koperty z niedokończonymi zdaniami Małe karteczki
Pisaki
Przebi eg Jest początek roku szkolnego. Poznajemy się wzajemnie. Po pewnym czasie nauczycielka bada poglądy dzieci na temat grupy.
Dzieci po zabawie integracyjnej, w toku wspólnych działań wypełniają plakat.
Na małych kartkach kończą zdanie rozpoczęte na kopercie.
Młodsze dzieci mogą ilustrować swoje opinie na temat określony przez nauczyciela.
Dzieci wkładają karteczki do odpowiednich kopert.
W mojej grupie lubię...
Dziwi mnie...
Przeszkadza mi...
Zmieniłbym... Zmieniłabym...
Proszę o...
Nauczyciel odczytuje dziecięce zdania, zbiera opinie dzieci. Wspólne określenie: Co uważamy za silne strony naszej grupy? Co uważamy za słabe strony naszej grupy? Co możemy zmienić w naszej grupie? Sugestie Poczta może być zastosowana np. po zajęciach pokazowych dla rodziców w celu poznania ich opinii. Metoda może być zastosowana na koniec roku w celu porównania opinii wstępnej dzieci z końcową. Może być elementem korespondencyjnym rodziców do nauczyciela, gdy „poczta" znajdzie się w kąciku dla rodziców i dostosujemy odpowiednio treść do nowej sytuacji, np. „Dziękuję za ...", „Proszę o ..."
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)