Monitor handlu

Nasza ocena:

3
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1071
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Monitor handlu - strona 1

Fragment notatki:


M O N I T O R   H A N D L U Wartość sprzedaży   t   Napoje gorące Wartość sprzedaży w mln zł w okresach dwumiesięcznych Handel tradycyjny 2004-2005 2005-2006 Handel nowoczesny 2004-2005 2005-2006 255 285 245 260 235 235 225 210 215 +4,3% +5,9% +8,4% +7,3% +3,9% +4,2% 185 +17,3% +11,2% +15,1% +34,3% +17,5% +10,6% październik –  grudzień – luty – kwiecień – czerwiec – sierpień – październik –  grudzień – luty – kwiecień – czerwiec – sierpień – – listopad – styczeń – marzec – maj – lipiec – wrzesień – listopad – styczeń – marzec – maj – lipiec – wrzesień Na rynek napojów gorących w Polsce składają  kanału w sprzedaży napojów gorących z 49%  wy, obejmujące kawę mieloną i w ziarnach,  skoncentrowaną sprzedaż w wielkopowierzch- się takie kategorie jak kawa, herbata, kakao  do 52% w ujęciu wartościowym. Sprzedaż cał- rozpuszczalną, miksy kawowe oraz kawę typu  niowych placówkach ma herbata, której 54%  i czekolady pitne. W okresie sierpień - wrze- kowita w analizowanym okresie w handlu tra- cappuccino. Ich udział wartościowy w rynku  obrotu wartościowego generowane jest przez  sień’06 w porównaniu z analogicznym okresem  dycyjnym wzrosła, jednak mniej dynamicznie  napojów gorących sięga 69%. W porównaniu  super- i hipermarkety, a wskaźnik ten jest wyż- roku poprzedniego napoje gorące odnotowały  (4% wartościowo). Największy wzrost wartości  z poprzednim rokiem wartość sprzedaży kawy  szy z roku na rok. Wartość sprzedaży kawy, ka- 7% wzrost sprzedaży wartościowej, osiągając  sprzedaży – o 9% - zanotowały herbaty. Nie  wzrosła o 7%, a więc tylko nieznacznie wol- kao  i czekolad pitnych w 50% generowana jest  poziom 4,8 mld zł. Wzrost ten generowany był  jest to jednak największy segment na tym ryn- niej niż sprzedaż herbaty. Warto zauważyć, że  przez placówki handlu tradycyjnego, których  głównie przez handel nowoczesny (hiper- i  ku, herbaty stanowią jedynie 29% wszystkich  znaczenie kanałów dystrybucji dla sprzedaży  udział pozostaje stabilny.  supermarkety łącznie, wzrost o 11%). Miało to  napojów gorących pod względem wartości  poszczególnych segmentów rynku napojów  Marta Karoń  bezpośredni wpływ na wzrost znaczenia tego  sprzedaży. Największym  segmentem są ka- gorących  nie  jest  jednorodna.  Najbardziej  junior client executive ACNielsen Polska Trendy   t   Poszerza się oferta i rośnie sprzedaż kosmetyków dla mężczyzn Wartość sprzedaży kosmetyków męskich w mln zł   wrzesień – październik '05 wrzesień – październik '06 ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz