Marketing ogólny a medialny-opracowanie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 245
Wyświetleń: 931
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
 Marketing ogólny a medialny-opracowanie - strona 1

Fragment notatki:

marketing- proces, za którego pośrednictwem firma tworzy wartość dla swoich klientów, poprzez spełnianie ich potrzeb. Wynika z tego, że firma definiuje się poprzez zapewniającą klientowi korzyść, nie zaś produkt.
W zamian zyskuje prawo ustalania cen.
Aby zapewnić firmę rentowność, proces tworzenia i zdobywania wartości musi być ciągły plan, na podstawie którego wytwarzana jest wartość. Plan nazywany jest strategią marketingową.
Marketing medialny- marketing mediów dla mediów, a nie marketing produktów lub usług poprzez media.
Marketing ogólny a medialny
element
m. ogólny
m. medialny
nadawca (twórca) produktu/ usługi
przedsiębiorca/ usługodawca
medium
pośrednik dla produktu/ usługi
media
media
główny odbiorca produktu/ usługi
konsument
klient
media
publiczność
pozostałe grupy interesu
sprężenie zwrotne
podwójne
potrójne
Marketing medialny- całokształt działań marketingowych, prowadzonych przez środki masowego przekazu w celi zaspokojenia potrzeb odbiorów, którymi są inne media masowe, konsumenci oraz pozostałe grupy interesu.
Portale, gdzie można szukać wiadomości z działu marketingu i mediów:
Wirtualnemedia.pl
Mediarun.pl
Press.pl
Media.com.pl
Brief.pl
Fpiec.pl
Marketing-news.pl
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz