Biuro turystyczne - Relax

Nasza ocena:

3
Pobrań: 217
Wyświetleń: 2387
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Biuro turystyczne - Relax - strona 1

Fragment notatki:

doc o objętości 14 stron. Notatka to biznes plan na przykładzie biura turystycznego „RELAX” sp. z o. o.

Notatka pozwala na zaznajomienie się z następującymi informacjami: opis przedsięwzięcia, podstawowe cele, możliwości i szanse rynkowe, podstawowe zagrożenia, profil przedsiębiorstwa, informacje o przedsiębiorstwie, nazwa, siedziba, status prawny, przedmiot działalności, udziałowcy, zarząd i pracownicy, cel i misja przedsięwzięcia, analiza marketingowa, analiza konkurencji, badania rynku, analiza rynku, potencjalni klienci i ich potrzeby, analiza rynku gwarantowanych usług, transport, kwatery, usługi dodatkowe, plan marketingowy, organizacja wycieczek, strategia reklamowa, strategia cenowa, plan modernizacji, rozwój firmy, analiza s.w.o.t.

Notatka pozwoli na zaznajomienie się z konstrukcją biznes planu.

BIURO TURYSTYCZNE „RELAX” sp. z o. o.
SPIS TREŚCI:
1. Opis przedsięwzięcia1.1. Podstawowe cele1.2. Możliwości i szanse rynkowe1.3. Podstawowe zagrożenia
2. Profil przedsiębiorstwa2.1. Informacje o przedsiębiorstwie2.1.1. nazwa, siedziba, status prawny2.1.2. przedmiot działalności2.1.3. udziałowcy2.1.4. zarząd i pracownicy
3. CEL I MISJA PRZEDSIĘWZIĘCIA
3.1 cel
3.2 misja
4. Analiza marketingowa4.1. Analiza konkurencji4.1.1. badania rynku4.2. Analiza rynku 4.2.1. potencjalni klienci i ich potrzeby 4.3. Analiza rynku gwarantowanych usług4.3.1. transport4.3.2. kwatery4.3.3. usługi dodatkowe4.4. Plan marketingowy4.4.1. organizacja wycieczek4.4.2. strategia reklamowa4.4.3. strategia cenowa 5.Plan modernizacji
5.1. rozwój firmy
6. Analiza S.W.O.T.
1. OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA
PODSTAWOWE CELE
Głównym celem biura turystycznego jest udzielanie wartościowych usług i zaspokajanie przyszłych nabywców w zakresie podróżowania.
Chcemy aby nasza oferta była skierowana do ludzi na każdej płaszczyźnie wiekowej i materialnej.
Najwyższa jakość i szeroki asortyment naszych ofert będzie stanowił o renomie naszej działalności.
Niskie ceny naszych IMPREZ skuszą niejednego potencjalnego konsumenta.
Będziemy dążyć do tego aby w przyszłości posiadać własne pensjonaty hotele itp. , pragniemy zwiększyć swoje dochody przynajmniej o 15% rocznie oraz uzyskać potencjalny rynek swoją stałą agresywną strategią sprzedaży ofert wspomaganą wysoko jakościowymi usługami oraz korzystania z różnych form promocji Np reklamą.
Wyżej wymiecione warunki stanowią o konkurencyjności naszej spółki, co w przyszłości może zaowocować poprzez zaistnienie na europejskim rynku.
1.2. MOŻLIWOŚCI I SZANSE RYNKOWE
Nasza oferta jest skierowana do całego społeczeństwa, zarówno zamożnego jak i ubogiego, co daje nam większe możliwości realizacji imprez. Wycieczki są w różnych cenach w zależności od sytuacji materialnej klienta. W odróżnieniu do innych spółek turystycznych prowadzimy badania marketingowe i rozmowy z klientami (na temat wycieczek i ich upodobań). Jako początkująca filia nasi klienci mogą liczyć na niskie ceny oraz promocje.
1.3.PODSTAWOWE ZAGROŻENIA

(…)

…, które pokryją nasze finansowe zapotrzebowanie na rozpoczęcie funkcjonowania naszej firmy.
2.1.3 UDZIAŁOWCY
Imię i nazwisko udziałowca
Ilość posiadanych akcji
Baranek Waldemar 12,5 %
Grzelak Tomasz
12,5 %
Jóskowiak Magdalena
12,5 %
Józefiak Dorota
12,5 %
Małecka Karolina
12,5 %
Szymanowska Anna
12,5 %
Wąsiewska Agata
12,5 %
Wypychowska Barbara
12,5 %
2.1.4. ZARZĄD I PRACOWNICY
Zarząd:
Funkcja Imię i Nazwisko…
… oferowanych usług (ilość łóżek, przybliżony czas przyjazdu klientów, wyposażenie pokoju, dzień i godzinę przybycia do hotelu).
4.4.3. DODATKOWE USŁUGI Za pośrednictwem naszego biura można także nabyć:
bilety na wyciągi i orczyki
bilety wejściowe na sportowe imprezy, kongresy, sympozja oraz wystawy
bilety lotnicze
ubezpieczenie
karnety na basen, solarium itp.
4.4. PLAN MARKETINGOWY
4.4.1 ORGANIZACJA WYCIECZEK…

TRANSPORTU
Pracownicy:
Wymagania wobec pracowników: - minimum średnie wykształcenie z maturą, - znajomość przynajmniej dwóch języków obcych, - prawo jazdy kategorii B, - znajomość obsługi komputera, - solidność, odpowiedzialność, samodzielność, - pozytywne podejście do pracy
- umiejętność oryginalnej prezentacji ofert. Zadania dla pracowników:
1. Pracownik administracji: - rachunkowość i zarządzanie…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz