Handel detaliczny - strona 2

note /search

Rozwój handlu - perspektywy

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Handel detaliczny
Pobrań: 28
Wyświetleń: 952

Rozwój handlu - perspektywy Ekspansja handlu wielko powierzchniowego poza granicami aglomeracji, do najmniejszych miast, w tym na obszary wiejskie. Rewitalizacja poprzez handel terenów wewnątrz miejskich Kolejne formy handlu wielko powierzchniowego: Wielko powierzchniowe malle (

Typy strategii lokalizacyjnych sieci handlowych

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Handel detaliczny
Pobrań: 14
Wyświetleń: 651

Typy strategii lokalizacyjnych sieci handlowych: Zasięg krajowy - Żabka, Tesco, Piotr i Paweł, Apart Makroregionalny - Carrefour, Groszek Regionalne - Polo market, Chata Polska Lokalny - sieć sklepów Jeżyk, sklepy agat, Eurokiosk, Tylko ...

Zasięg działania firm detalicznych

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Handel detaliczny
Pobrań: 21
Wyświetleń: 469

Zasięg działania firm detalicznych: Amerykańskie: ekspansja jest globalna (cała Europa poza Białorusią, Rosją, Azją, w Afryce najmniej) rynek amerykański, meksykański Brytyjskie: Europa środkowo-wschodnia, Azja Niemieckie: Kanada, Azja Japonia: Indochiny, Europa zachodnia Ekonomiczna koncentracja ...

Procentowy udział 10 największych detalistów w Europie i korzyści glob...

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Handel detaliczny
Pobrań: 7
Wyświetleń: 644

Procentowy (%) udział 10 największych detalistów w Europie: Niemcy- 87 % ( ludzi kupuje w tych 10 naj) Francja 86% Hiszpania 83% Węgry 83% Czechy 61% Włochy 55% Słowacja 39 % Polska 24% Korzyści globalizacji: Pobudzenie wzrostu gospodarczego Przepływ technologii Niekorzyści globalizacji: Hom...